nisen_cool Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 nodd 32 e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Jag har oxå en trojan i datorn, tror jag, men varken Spybot eller Ad-Aware kan hitta det eller ta bort det! Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 7 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Det är nog bara att instalera om hela datorn.........eller? Finns det nån annan lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Köp ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 9 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Man det är billigare att bara instalera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 eller så skaffar man gratis trialen av nod32-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) eller så kör man min lite udda modell, man systemåterställer datorn till en punkt då man inte hade viruset, så har jag blivit av med en å annan trojan Redigerat 10 Juni 2007 av Aviator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Skaffa adware.Helt graftis och tar bort dom mesta av virus/trojaner.Det är svenskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 ad aware kan inte ta bort trojan :( Har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Hmm.. Vi sitter nog i samma båt. I vanliga fall skulle jag inte rekomendera detta, men sök på google efter trojan destroyer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.