Gäst errror Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Twilight princess är absolut inte ett av de bästa zelda-spelen. Jag kan inte säga att det är dåligt heller. Men det är ju inte precis ett såntdär spel som man spelar så fort man får tid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Testade lite hos en polare, -verkade- inte så kul.. Mitt Favorit-Zelda spel är Windwaker.. Eller vad det nu heter.. :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Själv uppfattade jag att OOT och TP var helt värdelösa spel medan Winda Waker var jätte roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 1.OOT 2.MM [LÅNGT EFTER] 3.WW 4.TP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashki Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 dom 2 bästa spelen är fett ocarina of time och twilight princess. synd bara att det är spegelvänt på wii genom att han är högerhänt där :P han är ju vänsterhänt i vanliga fall. :student:. ´(har spelat det på gamecube) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg