purjo Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Funderar på metal town åååhhhh! fakk!! hur kunda jag glömma det allra viktigaste!?!? Ska ju te Metaltown :D:D vafan e metaltown? Vet du inte va metaltown e!?!? =O pojkvasker!! :D http://metaltown.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 justja,,ska köpa en Chevrolet Camaro targa till sommaren också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Ja körkort det har man redan ^^ haft 1½ månad nu ungefär^! helt sjukt underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 justja,,ska köpa en Chevrolet Camaro targa till sommaren ocksåBild!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Åka till Gotland. Ganska vara med i en film. (som visas på bio) Åka till Värmland. (typ 5 gånger) Göra massa random saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Min familj ska till Stockholm :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 ska kanske vara med i en flim (som visas på bio) Ska till mitt land träffa Twest (känner han <_< ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Jag ska umgås med min flickvän (så klart) och det lär väl vara hela lovet i princip. Inte varje dag givetvis, man får ju ägna några dagar åt gamla polare och festa och dylikt. Ska ha lite konserter med bandet (3 st än så länge, förhoppningsvis dyker fler upp :) ) Lite datorsittande ofc, det är ju standard varje dag Spela gitarr Repa med mitt andra band Bara ta det lugnt. Fullspeckad sommar :'D längtar som f*n ^^ andra band? ja, jag spelar i två band x) basist i det ena och trummis i det andra :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Jag ska umgås med min flickvän (så klart) och det lär väl vara hela lovet i princip. Inte varje dag givetvis, man får ju ägna några dagar åt gamla polare och festa och dylikt. Ska ha lite konserter med bandet (3 st än så länge, förhoppningsvis dyker fler upp :) ) Lite datorsittande ofc, det är ju standard varje dag Spela gitarr Repa med mitt andra band Bara ta det lugnt. Fullspeckad sommar :'D längtar som f*n ^^ andra band? ja, jag spelar i två band x) basist i det ena och trummis i det andra :] oj , simple du måste vara bra på instrument. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 jaja, man är ju bäst :D eller inte x) men lite utbud måste man ju ha ^^ OnTopic: Det blir inget med det dära sommarjobbet. Vår sologitarrist har redan skaffat ett annat sommarjobb, det aset xD För det är ju bra om hela bandet är med när man ska ha konsert :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 justja,,ska köpa en Chevrolet Camaro targa till sommaren ocksåBild!? Är en sån här,fast dock så är denna något fixad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Ska kanske sticka till Seattle i sommar, vara nåt på Öland, spela och såklart, bajsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.