Mumutio Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Kopiera bilden till Paint, jag tror inte det går att öppna en *.doc fil i Paint... Ta print screen. (sitter en knapp där det står "print screen" ovanför delete och insert) Tryck på den när du har bilden öppen i word, sedan öppnar du paint och direkt trycker ctrl+v. Då klistras bilden in, sedan är det bara att klippa ut den och spara den i rätt sorts fil. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 eller skaffa photoshop.. om du ej vill betala eller göra på nåt annat sett skaffa gimp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Kopiera bilden till Paint, jag tror inte det går att öppna en *.doc fil i Paint... var sitter den knappen? i paint? i mocrosoftword? var??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 På tangetbordet. Ovanför Insert för det mesta. Tryck på den i word, och sen klistra in i paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Men då kommer Hela microsoft word och all skit med :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 (redigerat) Tur för dig att man kan klippa ut bilden i paint, då! Markera det du vill ha och klistra in på nytt. Redigerat 3 Juli 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 sedan kan du ladda upp bilden på http://nyx.bogg.org/ så kan vi fixa till den så du kan använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 skicka bilden till mig så minskar jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Men det går inte att markera bilden eller jo men jag får inte väck microsoft word!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Tryck Alt + Ctrl + Delete och stäng Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 jag menar att Word blir som en bild! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Men hur svårt kan det vara ta en print screen klistra in i paint spara bilden ladda upp den på imageshack eller nåt sen fixar nån här den åt dig o laddar upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.