Hoppa till innehåll

Har Ni Blivit Slagna I Skolan?

Rekommendera inlägg

• Svar 160
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst EDOBEM

hÄR KAN NI BÄRETTA OM NI BLIVIT SLAGNA I SKOLAN! Själv har jag blivit slagen av en stark kille i min klass. Mina kompisar sa att han var grinig. jag sa "ha ha du e grinig" Då slog han mig skit hårt i magen! På min födelsedag också! :angry: Men sen började han lipa för att han hade ont i fötterna :P

En kille slog mig på armen. Var väl rätt av honom eftersom att jag sköt en penna i hans öga. ( Tror att han är blind i dagens läge)

Hur länge sen var det och vilken klass gick du i då?

I skolan jag går i nu så är det inget bråk i min klass men i min förra skola så var det lite bråk-slagsmål hela tiden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en i min klass han ska jämt ha nån å mobba å typ 2-3 dagar i veckan är det jag å ibland får jag värdens damnp på han så jag fäller ned han på marken då får han ADHD så han hoppar på bakifrån å sparkar, slår.

sen nåra i 6:an 2-4st en gång hoppade 4st på mig bakifrån å slog, sparkade dom slog på rebenen

å alla hängde på mig å höll fast å slog... men jag liksom brydde mig inte jag bara stod kvar medans dom slog.. sen var jag typ blå. men efter ett tag tröttna dom å drig till med en pungspark då fick jag mitt livs värsta damp anfall!!

jag ville strypa dem! jag slog dom mellan benen, magen, ansiktet, benen sen fick dom ned mig så jag lossades att jag typ inte orkade mer så dom bara kolla då svingade jag liksom mitt ben på deras så

2st ramlade å en fick as ont i benet sen drog jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en i min klass han ska jämt ha nån å mobba å typ 2-3 dagar i veckan är det jag å ibland får jag värdens damnp på han så jag fäller ned han på marken då får han ADHD så han hoppar på bakifrån å sparkar, slår.

sen nåra i 6:an 2-4st en gång hoppade 4st på mig bakifrån å slog, sparkade dom slog på rebenen

å alla hängde på mig å höll fast å slog... men jag liksom brydde mig inte jag bara stod kvar medans dom slog.. sen var jag typ blå. men efter ett tag tröttna dom å drig till med en pungspark då fick jag mitt livs värsta damp anfall!!

jag ville strypa dem! jag slog dom mellan benen, magen, ansiktet, benen sen fick dom ned mig så jag lossades att jag typ inte orkade mer så dom bara kolla då svingade jag liksom mitt ben på deras så

Okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket dramatiskt ser jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senast gången var när en kille kaxxade sej mot min kompis, han puttade på honom + att han var mkt större än min kompis.

Tog ett brottningsgrepp(armen runt nacken), höll honom fast och slog han flera gånger i ansiktet tills han började blöda kraftigt. Sen kom en lärare...

Han typ: "Han försöker ju döda mej!!!! Bhuuuhhuuu!!!" Det var skojj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<br />Senast gången var när en kille kaxxade sej mot min kompis, han puttade på honom + att han var mkt större än min kompis.<br />Tog ett brottningsgrepp(armen runt nacken), höll honom fast och slog han flera gånger i ansiktet tills han började blöda kraftigt. Sen kom en lärare...<br />Han typ: "Han försöker ju döda mej!!!! Bhuuuhhuuu!!!" Det var skojj.<br />

var det mitt på skolgården?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...