rikke Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 tja! håller på att göra en clan sida på freewebs (= (freewebs e noob sida jag vet, men det e inte så seriöst) Jag skulle behöva göra så att man kan bli medlem på sidan. Jag måste också kunna godkänna vilka som ska bli medlemmar så att vem som helst inte kan bli medlem. http://www.freewebs.com/tdy-clan/index.htm håller på att experimentera lite med sidan nu så klaga inte på hur jag har gjort den och sånt, bara svara på min fråga ifa ni kan (= Tacksam för svar. //Rikke EDIT: såg att jag kanske la tråden i fel forum? mod får gärna flytta isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 då måste du först bli betalmedlem så att du kan skapa sådana koder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Kan ju säga att det inte kallas "experimentera" för att man väljer en design som redan finns i freewebs databas. Gör en egen hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Vad kodar du sidan i? HTML, XML? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Om du observerar sidan så ser du att han har valt en "existing template" från Freewebs sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Om du observerar sidan så ser du att han har valt en "existing template" från Freewebs sidan. OK sry :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Flyttar... För övrigt tror jag du får skaffa något annat än freewebs om du vill ha en medlemsfunktion tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) Hur gjorde du "bli medlem" saken? Redigerat 3 Juni 2007 av Mosa1NaganT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 På hans sida? Det är ett formulär som skickas med email till en epostadress tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Det är grattis medlemskap fast du kan inte göra avancerade saker och kan inte använda PHP . PHP syetemet är det bästa för ska skapa medlemar till din sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 18 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 okej, sidan är inte seriös, därav freewebs :P nu har jag så man får skriva ett formulär bara så lägger jag till ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.