MentalogisT Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Ska börja övningsköra i aprill ;| då jag fyller 16. Va inte du 97 nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Nja, pluggar just nu till Moppekort,bil lär dröja ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Håller faktiskt på att övningsköra lite då jag är 16 år gammal, men får endå vänta till 18 år eller längre ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Har övningskört nu i över 1 år. Att köra bil är som att cykla imo. P.S. Gife USAs lag om körkort! (Man får ta körkort när man är 16, 14(?) i vissa delstater) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Ska snart ta Kort för Moppe, fast jag egentligen vill ha en 30 moppe som är trimmad hellre än en seg EU moppe. Dock så har jag kört en del bil, stubbrally hos mina kusiner i en hage:) Kör ju även RoadRacing SM sen förra året, såatt det är ju inte lika nytt för mig, men det pirrar lite ändå^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Låter som det är en del som kanske får körkort inom en framtid då :) Själv har jag snart haft körkortet i två år, alltså är min prövotid snart slut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Ska snart ta Kort för Moppe, fast jag egentligen vill ha en 30 moppe som är trimmad hellre än en seg EU moppe. Dock så har jag kört en del bil, stubbrally hos mina kusiner i en hage:) Kör ju även RoadRacing SM sen förra året, såatt det är ju inte lika nytt för mig, men det pirrar lite ändå^^ Tog det för två veckor sedan, inte så svårt prov ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Kör mammas bil upp och ner för våran grusväg. Rätt roligt faktiskt -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Har övningskört nu i över 1 år. Att köra bil är som att cykla imo. P.S. Gife USAs lag om körkort! (Man får ta körkort när man är 16, 14(?) i vissa delstater) Naej,16 är lägsta åldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Grattis :) Har själv haft körtkort lite över ett år nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Har övningskört nu i över 1 år. Att köra bil är som att cykla imo. P.S. Gife USAs lag om körkort! (Man får ta körkort när man är 16, 14(?) i vissa delstater) Naej,16 är lägsta åldern. Har hört att det kan vara 14-15 eller har jag hört helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Har övningskört nu i över 1 år. Att köra bil är som att cykla imo. P.S. Gife USAs lag om körkort! (Man får ta körkort när man är 16, 14(?) i vissa delstater) Naej,16 är lägsta åldern. Har hört att det kan vara 14-15 eller har jag hört helt fel? Tror att det är 16 år och bara till en viss tid på dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.