ajar Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Cannibal Corpse - All rappers shall be molested and exceuted Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Cannibal Corpse - All rappers shall be molested and exceutedDen låten är så skön asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Hummerpojken du är så j*vla vis. Hahaha. Rock suger. 2pac å snoop dogg äger.Det var visa ord från dig, sert219 Tack tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Hummerpojken du är så j*vla vis. Hahaha. Rock suger. 2pac å snoop dogg äger.Om du tycker all rock suger gillar du inte musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Sert, när sa jag att hiphop suger och rock är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Hummerpojken du är så j*vla vis. Hahaha. Rock suger. 2pac å snoop dogg äger.Om du tycker all rock suger gillar du inte musik. Vad vet du? Bara för att någon annan inte gillar samma musik som du gillar, så är det absolut inte så att man inte gillar musik, förstår du det? Så sluta upp med skitsnacket. Ni som inte gillar Rap, ingen har tvingat er att skriva här, så håll er bara ifrån tråden och sluta komma med löjliga kommentarer. Förövrigt gillar jag även, Tupac - Changes. Har aldrig lyssnat på en annan låt som är lika meningsfull som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Cannibal Corpse - All rappers shall be molested and exceutedDen låten är så skön asså. Diggar verkligen beatbox solot i mitten. Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Hummerpojken du är så j*vla vis. Hahaha. Rock suger. 2pac å snoop dogg äger.Om du tycker all rock suger gillar du inte musik. Vad vet du? Bara för att någon annan inte gillar samma musik som du gillar, så är det absolut inte så att man inte gillar musik, förstår du det? Så sluta upp med skitsnacket. Ni som inte gillar Rap, ingen har tvingat er att skriva här, så håll er bara ifrån tråden och sluta komma med löjliga kommentarer. Förövrigt gillar jag även, Tupac - Changes. Har aldrig lyssnat på en annan låt som är lika meningsfull som denna. BTNH - Crossroads kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 24 hours to live med Eazy-E, själv så tycker jag att Eazy-E var en av de bästa rapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Den enda hiphop låt jag hört är nog My Hot , faktiskt jävligt chill den var typ hiphop/techno :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Sert, när sa jag att hiphop suger och rock är bra?Va? Har jag sagt att du har sagt de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag får huvudvärk av rapp å sånt skit, hårdrock är ett måste xD. Men Mange smidth-Jag talar ut. Duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.