PotatoHead Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Vilket av de här spelen ska jag köpa? :unsure: *Saints row *Rainbow Six Vegas *Over G Fighters *Spiderman 3 *Lost Planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Rainbow Six Vegas, köp Inte Spider Man 3. Vissa tycker Lost Planet är kul, jag tycker det är ganska kul men jag vill inte köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Rainbow six vegas, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Tycker Lost Planet men det beror på vad du gillar för spel berätta mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 31 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Jag gillar shooter och simulator spel. TPS eller FPS spelar ingen roll riktigt men jag tycker att FPS spel är roligare. Jag vill helst ha något spel som räcker länge och som man är väldigt "fri" i tex. som i GTA spelen,eller i Assassin´s creed som kommer i september. ----------------------------------------------------- Jag har: -Gears of War -Call of Duty 3 -PerfectDarkZero -GuitarHero2 -PGR3 -G.R.A.W. -Dead or Alive4 och jag tycker alla är jätteroliga förutom DoA4 som är lite för enformigt för mig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 SAINTS!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 31 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 (redigerat) Förresten så vill jag ha ett spel som e roligt på live också.. Redigerat 1 Juni 2007 av PotatoHead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Om du gillar FPS så ska du välja Rainbow Six: Vegas som är bra över Live också tror jag! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Vegas är roligt över live och Saints räcker läääänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Saint's Row för frihet , eller Rainbow Six för otroligt bra online läge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 (redigerat) Okej. Tack för svaren! Jag tror jag köper Saints Row :) På webhallen.com kostar det 299kr,men det är Saints Row-Classics. Vad är det för skillnad på "classics" och det vanliga? ;) Här kan ni se vad jag menar. Redigerat 1 Juni 2007 av PotatoHead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Det har sålts i väldigt många exemplar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.