Dolphin Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Det är nog väldigt få barn eller ungdomar som är rika, jag har cirka 50 000 kronor i fall om jag räknar med de pengarna som jag har på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag har 10000 på mitt kortkonto, sen har jag sparkonton också men har ingen aning vad jag har på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Har omkring 100.000 på kontot (5 års barnbidrag satsat i aktier) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Gaah, ganska pank; 1000 spänn som jag ska ta med till Sweden Rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Nu är jag helt luspank! Men många är skyldiga mig pengar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag köper aldrig något(nästan) så jag har ca 10.000 kr i börsen och på kontot minns jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shtike Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Har cirka 50 000kr + på mitt sparkonto efter att inte pröjsa all mitt barnbidrag i onödan. I fickan så har jag 900kr eller så. Sparar till en moppe just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Har ca 60 000+ på banken och ca 2000 i fickan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Har väl en 2500 i handen men på banken vet jag inte hur mycket jag har ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Har cirka 50 000kr + på mitt sparkonto efter att inte pröjsa all mitt barnbidrag i onödan. I fickan så har jag 900kr eller så. Sparar till en moppe just nu. Varför spara när du har över 50k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Vem behöver pengar!!!??? Jag får allt när jag vill som jag frågade mamma om ett wii, så fick jag det! Sen frågade jag om en ny cykel! Och gissa vad? JAG FICK EN NY CYKEL! :D :D :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shtike Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Har cirka 50 000kr + på mitt sparkonto efter att inte pröjsa all mitt barnbidrag i onödan. I fickan så har jag 900kr eller så. Sparar till en moppe just nu. Det finns faktist en framtid och tänka på. Vill ha en bra start när jag ska klara mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.