Soadavatten Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Vem tyckte ni skulle vinna i Talang 2007? Själv tyckte jag Julien. SKicka in och berätta... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 jo samma, zilla & totte var en kopia på akni och pytte ! men peppe skämde ut sig !, visade resultatet i tv ! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 tyckte slowmotion phax skulle vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Dom som sjöng the bläckfisk dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Lugnt Slowmotion Phax, han ägde alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Slowmotion Phax :bah: Föresten han har varit min breakdance ''lärare'' eller vad man ska säga :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Slowmotion Phax skulle ha vunnit tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Vem va det som vann? Jag såg bara ett avsnitt. Slowmotion Phax var bäst då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Zillah och Totte vann... Jag tyckte att Slowmotion Phax var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Baby bang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Mimmi skulle vunnit. Hon tränar på en fritidsklubb här i Gävle och min morsa bor ca 200 meter från den klubben. Och sången var klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Mimmi skulle vunnit. Hon tränar på en fritidsklubb här i Gävle och min morsa bor ca 200 meter från den klubben. Och sången var klockren. Nja, själv tycker jag inte att sång passar in i det programmet. Det ska liksom vara lite annorlunda grejer. :) Slowmotion Phax skulle ju ha vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.