krille97 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 men shåårtsss har jag hääng ibland iaf man har ju inte direkt skärp å sånt på shåårtsss :D:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Aldrig, eller möjligtvis lite med mina gympabyxor. För dom är så sköna att ha häng med. >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 men shåårtsss har jag hääng ibland iaf man har ju inte direkt skärp å sånt på shåårtsss :D:PFull? Jag har inte extremt med häng men så byxorna sitter bra x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har inte häng. Detta är ett exempel: En i min klass, lite småknubbig har häng. Han har hängiga kalsonger så det ser ut som han har skitit ner sig. Det är för jävligt, man spyr när man ser honom. Det är största anledningen till varför jag inte har häng. Det ser helt enkelt för jävligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har inte häng. Detta är ett exempel: En i min klass, lite småknubbig har häng. Han har hängiga kalsonger så det ser ut som han har skitit ner sig. Det är för jävligt, man spyr när man ser honom. Det är största anledningen till varför jag inte har häng. Det ser helt enkelt för jävligt ut. hoorai is a big mama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har inte häng. Detta är ett exempel: En i min klass, lite småknubbig har häng. Han har hängiga kalsonger så det ser ut som han har skitit ner sig. Det är för jävligt, man spyr när man ser honom. Det är största anledningen till varför jag inte har häng. Det ser helt enkelt för jävligt ut. hoorai is a big mama. Epic Fail Humor. Nej, men byxorna åker ner ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 aa jag har häng ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Bumpa helst inte gamla trådar. I alla fall, har inte häng och kommer aldrig ha det ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Njaee inte överdrivet, brallorna sitter lite löst men annars inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Lätt att man har :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Nej sånt är galet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 MM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.