PotatoHead Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 de senaste pes är väll 7 ? eller de som kommer ? Hur som helst så ska ja köpa Fifa 08 eller Pes 7, fifa 08 kommer i slutet av agusti/september så ja har lite att tänka Vilket är bäst av pes och fifa? Kan man göra lika mkt saker på pes som på fifa? typ finter och sånt? Grafiken? Spellägen? OSV Ja har fifa 07 nu och ja tycker de är rätt bra får väll en 4 av 5 möjliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 ta fifa 08 fler lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Det enda jag tycker är minus med PES är att det är för lite lag med. Annars tycker jag det äger FIFA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Jag har testat båda, kan säga att Fifa är bättre på nästan allt. Ta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 TA FIFA!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jag tycker du ka ta Fifa den har bra grafik och många finter. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Jag föredrar FIFA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 fifa tkr jag är bäst, Jag tycker det är lite verkligare. Även lite mera spelkänsla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Fifa är lätt härligare pes är ochså jätte bra men fifa 08 köp det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 (redigerat) Fifa är riktigt bra, köp det Redigerat 18 Juni 2007 av wubo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg