Vatos Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Finns det ett roligt onlinerollspel till Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Jag vet inte riktigt, jag tror inte det, det finns ju Oblivion men det är ju inte online : / Kanske Final fantasy? eller om du går in på vilken spelsida som helst och kollar på spel som inte är ute än, det finns typ 5-6 sidor med nya spel så att nått borde ju vara ett bra online rollspel : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Själv hatar jag Phantasy Star Universe, av personliga skäl, men det ska visst vara roligt. Det är för övrigt ett MMORPG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Final Fantasy har inte fått särskilt bra så köp Phantasy Star Universe istället då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 men oblivion går väll att köra online :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 men oblivion går väll att köra online :huh: Nej, det gör det inte. Det borde du väl veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 PSU är kasst. dessutom kostar det 100 spänn i månaden för att ens kunna spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 (redigerat) skumt efter som det står online på fodralet och att man kan köra det online på ps Redigerat 4 Juni 2007 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 det menas att det finns nedladdningsbart material från live till spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 jag vet att men måste ladda ner något från den här länken ps.vet ej om det går på 360 den e för ps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vatos Skrivet 4 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Jo oblivion går nog att spela online på.. men e det roligt eller populärt för man läser inte så mycket om det på internet.................. PS har prövat phantasy star universe Det suger hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZorroJonte Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Phanatasy star eller final fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.