Eldir Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 När är det tänkt att Assassins Creed släpps :D ? längtar sönder :P :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Google is your friend Har blivit försenat nåra ggr så jag håller inte koll på datumet längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 29 september kommer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Det ska jag köpa så fort det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 samma här.. verkar tvärballt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 gaah långt kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 7 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 ja eller hur ?!?! för långt kvar :/ , Det är samma sak med gta:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Det kommer i november, Ubisoft har sagt det själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 9 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 fortfarande låångt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Det kommer i november, Ubisoft har sagt det själva! mmm jag såg det nu innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 5 månader kvar... Väntar på att jag får ett paket med spelet i (ironi).. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Jag har kollat på en trailer, fyfan vad snyggt det spelet är, brutalmördar man judar eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.