Hoppa till innehåll

Äger Ni Någon Udda Spelkonol?


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Keylogger: Amiga är bra! Samma sak med Saturn :D En Nes med orginalkartong som bara är använd 3 gånger är faktiskt ganska unikt.

 

Garderobspapa: Om han öppnade den lär han ju vara en riktig idiot. En oöppnad Nes är en sån höd raritet så man inte ens kan beräkna värdet. Game & Watch är rätt så vanlig.

 

HETMonkey: Nja, Snes har sålts i 60 miljoner exemplar medans Playstation 1 har sålts i 102 miljoner exemplar. Men det är ju inte varje människa i skolan man möter som har en Snes. Hade två förut. Först lånade jag en av pappas jobbarkompisar. Sedan köpte jag en egen. Tre dagar efter att jag köpt en egen sa han att jag fick hans. Men en i klassen köpte den ena av mig så fick jag 500 kronor för den. För dom pengarna köpte jag en CD-i 450.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Köpte mig en 3Do och ska sälja Dreamcasten med ca 25 spel för 1000 kronor åt en kille i skolan.

 

Är mest intresserad av FMVspelen. Ni vet, dom där som t.ex. Night Trap, Double Switch, Fahrenheit, Corpse Killer mm. Har spelat 32X-versionerna av Night Trap samt Corpse Killer, Sega CD-versioerna av Ground Zero Texas, Double Switch (laggade ihjäl på introt) och Corpse Killer. Har beställt supreme Warrior till 3Do'n också så vi får se om jag gillar det. Lägtar mest efter Saturn-versionerna av Corpse Killer och Double Switch samt Sega CD-versionen av Sewer Shark.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...