xboxfreak Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Jag är en n00b på CS. och jag dör hela tiden, finns det några bättre servrar där man inte dör så lätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 servrar med "noob" i sitt namn eller nått funkar nog, jag ligger ofta på 3kills 10deaths men det är ändå kul ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Nope du får bara träna och träna upp till eliten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 jao, www.storracing.se lr något xd,, den hette innan Nicklas Bilverksta ellah något.. xd, kryllar med noobs där, eller War Sta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 hm, som sagt.. det e bara testa på olika servers.. själv så ligger jag med typ 30 // 10 i stats i snitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Annars så kan du ju alltid köra mot bottar för att träna upp dej. Börja köra mot "Easy" Bottar och öka svårighetsgraden när det blir för lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 asså killzone vissa har ej såna dära botar på cs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) asså killzone vissa har ej såna dära botar på cs! Han kan väl ladda ner bot programet till cs 1.6. Eller om han har cscz så kan han ju spela det! Redigerat 26 Juni 2007 av PUR4FAX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Ja, kolla, om du har magic, så kan man trolla till sej skills. Patetisk fråga <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Ett hett tips är att hitta några vänner och lira pcw med dem. Man lär sig så otroligt mkt av 1 pcw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 Helt onödig "topic" .. Träna dig i bottar , alla är nybörjare ! Jag till exempel har spelat snart i 5 år och äger .. om jag s*ger nån gång skriver jag inte ett nytt "topic" om det , care* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg