Gäst Tour Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 markoolios nya är ju bara sämst ! men umbrella med rihanna är ganska bra ! :) jaha rihanna kanske hon hette höhö, njae den suger :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 jag tror det är Cool james and the black teacher - dr.feelgood skoja bara :D hmm.. gissar på dunka mig gul o blå och jag hatar redan den ! så de lära la bli Gammal Eurodance :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Ingen reggae utan sommar eller vad den heter Markoolio och Sången om Ingenting med nåt namn jag inte kan komma på. Synd att båda låtarna är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 "Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på.. vad han menar med tåla låten är nog att...........vänta lite, ingen tål skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 de heter kobojsarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 vadå kobojsarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Laser inc - fågeln roger, såg dom på dreamhack >.< En av killarna drog av sig sin skjorta o trodde han var jätte sexig >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 SecondTunez, Laser Inc, Markoolio, Kevin O, Lx da man eller Kobojsarna kommer nog bli sommarplåga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Kevin O å LX da man FTW! Überstor chans att de blir sommarplågor ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.