ShitBreakSean Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Skrivet 7 Juni 2007 När jag ska installera Half-Life 1 Anthology dyker detta upp: http://img159.imageshack.us/img159/302/dcsdcc1.png H:\ är något jag bara har på skolan, det är typ en backup server eller nåt sånt, så hur gör jag? Citera
Firecracker Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Skrivet 7 Juni 2007 Du skriver att du bara har H:\ på skolan. Varför inte köra den hemma då? :P Citera
ShitBreakSean Skrivet 7 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2007 Du skriver att du bara har H:\ på skolan. Varför inte köra den hemma då? :P Köra vadå hemma? Half-Life? det går ju inte att installera... Citera
nico Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Skrivet 7 Juni 2007 Tror anledningen till att den gnäller är att du inte kan installera spelet på en nätverksserver utan måste installera den på en hårddisk som sitter i datorn. Conclusion = du har förmodligen inga rättigheter att installera program på H:/. Går inte att ta sig förbi såvitt jag vet. Tyvärr. Citera
Firecracker Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Skrivet 8 Juni 2007 Du skriver att du bara har H:\ på skolan. Varför inte köra den hemma då? :P varför kan du inte installera den hemma? För visst menar du spelet Half Life? Citera
Mr.profs Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Skrivet 12 Juni 2007 H:/ är en flyttbar disk. Vilken disk är det du försöker instalera det på, deet ska vara en lokal disk. Mvh/Mej Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.