ShitBreakSean Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 När jag ska installera Half-Life 1 Anthology dyker detta upp: http://img159.imageshack.us/img159/302/dcsdcc1.png H:\ är något jag bara har på skolan, det är typ en backup server eller nåt sånt, så hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Du skriver att du bara har H:\ på skolan. Varför inte köra den hemma då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 7 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Du skriver att du bara har H:\ på skolan. Varför inte köra den hemma då? :P Köra vadå hemma? Half-Life? det går ju inte att installera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Tror anledningen till att den gnäller är att du inte kan installera spelet på en nätverksserver utan måste installera den på en hårddisk som sitter i datorn. Conclusion = du har förmodligen inga rättigheter att installera program på H:/. Går inte att ta sig förbi såvitt jag vet. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Du skriver att du bara har H:\ på skolan. Varför inte köra den hemma då? :P varför kan du inte installera den hemma? För visst menar du spelet Half Life? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 kör hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 H:/ är en flyttbar disk. Vilken disk är det du försöker instalera det på, deet ska vara en lokal disk. Mvh/Mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.