Katt Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Jag har provat både Ad-Aware och Spybot, men jag får inte bort en trojan som jag har i min dator! Vet nån hur jag ska gå tillväga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 du bör kunna läsa var filen är, gå in manuellt och ta bort den då (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Jo, det kan ju inte vara så svårt bara du vet var den är som sagt var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 dont fear, antonj3000 is here , LOL! ta bort filerna system32\ adiysnkd.dll system32\ fffpgsqu.dll system32\ hibehtln.dll system32\ jbbgytfb.dll system32\ ndxdtajf.dll system32\ piivhsct.dll system32\ qwnrdqjx.dll system32\ rbwdgudc.dll system32\ smfepksa.dll system32\ tgvdtsly.dll system32\ vktpfyxa.dll och sök upp och ta bort : hogrbpnl.dll jrxpeboe.dll vgulnahd.dll xqqhjnsn.dll xumdhgwl.dll källa: http://research.sunbelt-software.com/threa...&threatid=93678 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 sök i dina sytem filler om den är där byt namn på fillen allso jag mennar att när du söker står det vad du vill göra då väljer du byt namn/renam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 jag skulle INTE ta bort sytem32 filer sjäv ifa du inte vet varu tar bort :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 jag skulle INTE ta bort sytem32 filer sjäv ifa du inte vet varu tar bort :huh: Jodå, men jag skulle skapa en återställningspunkt med BackOnTrack först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Jo, så länge man har en återställningspunkt så går det ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Jag hittar ingen av dessa filer, mend ändå varnar den, datorn går jättesegt, och det kommer popupper hela tiden :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 testa nod32, det äger http://www.nod32.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Det kan väl inte ta bort trojaner? Provade med SpywareDoctor, men fick inte igång det, nu kör jag CounterSpy istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 nod32 tog bort en massa infekterade .dll filer för mig:S tror några av dem var trojaner. du borde iaf testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.