Siyuro Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Jag har önskat mig Spider-Man 3 (PS3-Versionen) som födelsedags present och jag undrade ifall den är roligare än Spider-Man 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Självklart mycket mer frihet enligt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 på spider man 3 till ps3 kan man väl vara new goblin också? läste om de iaf:S och det är as fritt det ska typ vara friare än ultimate spider man ( fritt = kul för mig:D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Spider-Man 3 är ganska kul, mycket frihet. Den svarta dräkten <3. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 ja spiderman 3 är mkt roligare än 2:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 11 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Ok, tack för tipsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Jag skulle säga att det ar battre. Men ifs, spider-man 2 var mycket langre, och det flöt pa mycket battre. Men Spider-Man 3 ar bra, so ja, jag rekommenderar det. ( Sry for texten, ar i ett annat land so jag kan inte skriva vissa bokstaver ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.