Siyuro Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Skrivet 8 Juni 2007 Jag har önskat mig Spider-Man 3 (PS3-Versionen) som födelsedags present och jag undrade ifall den är roligare än Spider-Man 2? Citera
SonyPSP Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Skrivet 8 Juni 2007 Självklart mycket mer frihet enligt mig.. Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Skrivet 8 Juni 2007 på spider man 3 till ps3 kan man väl vara new goblin också? läste om de iaf:S och det är as fritt det ska typ vara friare än ultimate spider man ( fritt = kul för mig:D ) Citera
Zantera Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Skrivet 9 Juni 2007 Spider-Man 3 är ganska kul, mycket frihet. Den svarta dräkten <3. :) Citera
magnus_the_gamer Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Skrivet 10 Juni 2007 ja spiderman 3 är mkt roligare än 2:an. Citera
SaMiii Äger Danne Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Skrivet 3 Juli 2007 Jag skulle säga att det ar battre. Men ifs, spider-man 2 var mycket langre, och det flöt pa mycket battre. Men Spider-Man 3 ar bra, so ja, jag rekommenderar det. ( Sry for texten, ar i ett annat land so jag kan inte skriva vissa bokstaver ) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.