Hoppa till innehåll

Pinsamt

zipy

Rekommendera inlägg

• Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

på en tyska lektion så gjorde vi charader och då fick jagg lieben (tycka om,älska)och jag tänkte att jag kunde härma en kille som tyckte om en penna och då smekte jag på pennan så att det såg ut som jag runka med pennan(inte alls menat)och en liten bonus att några killar från tyskan hade sagt det till halva sexan :angry:

HAHAHA, det var den bästa... hahaha :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Kräktes på bordet i dagis då d va min 4-årsfödelsedag...Anledning: eftersom ja itte tål nötter, å tårtan var ju HELT TÄCKT me mandlar..... f*n så jäkla smarta dom va.... :angry:

Sen har ja skämt ut Draghon i hennes skola.... många gånger! LOL!

Själv ser man alltid till att folk vet vad man inte tål, som nötter vilket innebär livsfara.

Lyllos som "bara" kräks av nötter, själv svullnar halsen igen och man kvävs på sisådär 15 min... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 månader senare...

En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick.

Då fick jag hela glasrutan i huvet! :(

Sen bara skratta jag som in i he*lvete! :lol:

Fast då kom fröknarna och skulle hjälpa mig och sånt, så vi gjorde det i kapprumet!

Och då stod hela lågstadiet och kolla på medan jag hade massa glas i huvet och blödde skit mycket!......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick.

Fast då kom fröknarna och skulle hjälpa mig och sånt, så vi gjorde det i kapprumet!

Och då stod hela lågstadiet och kolla på medan jag hade massa glas i huvet och blödde skit mycket!......

varför lyfter du upp gammla trådar.men som chihuahua sa jag är också alergisk mot nöter om jag äter det så klias det i halsen och svulnar.pinsamaste jag gjorde.var när jag satt i klassrummet så fisade jag det brakade..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0012 @ 22/08-2004 22:35:19)

varför lyfter du upp gammla trådar.

För att jag kollade på medlemsnamn och såg att jellyfish kollade på denna tråd!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0012 @ 22/08-2004 22:35:19)

varför lyfter du upp gammla trådar.men som chihuahua sa jag är också alergisk mot nöter om jag äter det så klias det i halsen och svulnar.pinsamaste jag gjorde.var när jag satt i klassrummet så fisade jag det brakade..

Föresten får man inte lyfta upp gamla trådar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...