Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 ej händer det alla såna där pinsamma saker eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Ni vill inte veta vad jag råkade slå i i en lyktstolpe på skolan och råkade skrika: J*vla pitt stolpe!! Krossa inte mina kulor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 på en tyska lektion så gjorde vi charader och då fick jagg lieben (tycka om,älska)och jag tänkte att jag kunde härma en kille som tyckte om en penna och då smekte jag på pennan så att det såg ut som jag runka med pennan(inte alls menat)och en liten bonus att några killar från tyskan hade sagt det till halva sexan :angry: HAHAHA, det var den bästa... hahaha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 kan itte nån säga nån mer pinsam situation???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hurru Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Sagt att en lärare va skit när hon stog bakom mig...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Sagt att en lärare va skit när hon stog bakom mig...... Det förekommer nästan varje dag i min klass :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Kräktes på bordet i dagis då d va min 4-årsfödelsedag...Anledning: eftersom ja itte tål nötter, å tårtan var ju HELT TÄCKT me mandlar..... f*n så jäkla smarta dom va.... :angry: Sen har ja skämt ut Draghon i hennes skola.... många gånger! LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Kräktes på bordet i dagis då d va min 4-årsfödelsedag...Anledning: eftersom ja itte tål nötter, å tårtan var ju HELT TÄCKT me mandlar..... f*n så jäkla smarta dom va.... :angry: Sen har ja skämt ut Draghon i hennes skola.... många gånger! LOL! Själv ser man alltid till att folk vet vad man inte tål, som nötter vilket innebär livsfara.Lyllos som "bara" kräks av nötter, själv svullnar halsen igen och man kvävs på sisådär 15 min... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick. Då fick jag hela glasrutan i huvet! :( Sen bara skratta jag som in i he*lvete! :lol: Fast då kom fröknarna och skulle hjälpa mig och sånt, så vi gjorde det i kapprumet! Och då stod hela lågstadiet och kolla på medan jag hade massa glas i huvet och blödde skit mycket!...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick. Då fick jag hela glasrutan i huvet! :( Sen bara skratta jag som in i he*lvete! :lol: Fast då kom fröknarna och skulle hjälpa mig och sånt, så vi gjorde det i kapprumet! Och då stod hela lågstadiet och kolla på medan jag hade massa glas i huvet och blödde skit mycket!...... varför lyfter du upp gammla trådar.men som chihuahua sa jag är också alergisk mot nöter om jag äter det så klias det i halsen och svulnar.pinsamaste jag gjorde.var när jag satt i klassrummet så fisade jag det brakade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 (0012 @ 22/08-2004 22:35:19) En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick. Då fick jag hela glasrutan i huvet! :( Sen bara skratta jag som in i he*lvete! :lol: Fast då kom fröknarna och skulle hjälpa mig och sånt, så vi gjorde det i kapprumet! Och då stod hela lågstadiet och kolla på medan jag hade massa glas i huvet och blödde skit mycket!...... varför lyfter du upp gammla trådar. För att jag kollade på medlemsnamn och såg att jellyfish kollade på denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 (0012 @ 22/08-2004 22:35:19) En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick. Då fick jag hela glasrutan i huvet! :( Sen bara skratta jag som in i he*lvete! :lol: Fast då kom fröknarna och skulle hjälpa mig och sånt, så vi gjorde det i kapprumet! Och då stod hela lågstadiet och kolla på medan jag hade massa glas i huvet och blödde skit mycket!...... varför lyfter du upp gammla trådar.men som chihuahua sa jag är också alergisk mot nöter om jag äter det så klias det i halsen och svulnar.pinsamaste jag gjorde.var när jag satt i klassrummet så fisade jag det brakade.. Föresten får man inte lyfta upp gamla trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.