Offline Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 joda, visst får man det..finns inte en sån regel iaf.. men därimot så får man INTE dubbelposta..använd "ändra" knappen istället! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Ja jag ska! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 (Entei @ 24/08-2004 22:09:18) (0012 @ 22/08-2004 22:35:19) En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick. Då fick jag hela glasrutan i huvet! :( Sen bara skratta jag som in i he*lvete! :lol: Fast då kom fröknarna och skulle hjälpa mig och sånt, så vi gjorde det i kapprumet! Och då stod hela lågstadiet och kolla på medan jag hade massa glas i huvet och blödde skit mycket!...... varför lyfter du upp gammla trådar.men som chihuahua sa jag är också alergisk mot nöter om jag äter det så klias det i halsen och svulnar.pinsamaste jag gjorde.var när jag satt i klassrummet så fisade jag det brakade.. Föresten får man inte lyfta upp gamla trådar? nej men jag menar typ den händelsen i tråden har gått över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Ja, me händelsen har inte gått över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 jo den var långt bak så det hade börjat med nya ämnen men vi går tillbaka till ämnet *back to Toppic* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jaa du, back to topic! Jag har iaf skrivit mitt! Så kan inte du skriva nåt, 0012? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 En i min klass skrek "Mamma" åt våran fröken en gång ute på rasten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Ha, vilken klass var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 en gång sa jag mamma till min kompis max :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 :( En gång sa jag Mamma till en snygg tjej den snyggaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 jag kallade min rektor en gång Farfar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 en gång skrattade jag så mycket åt ett skämt i skolan så jag ramlade av stolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.