derik Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Ööhhh.. säga mamma till våran fröken och pappa till en magister i skolan.. Och en gång, så ramlade min kompis ner från klätterställningen (faktiskt hög!!!) Då sprang jag till en magister och skrek : PAPPA!!! PAPPA !!!! _____ har ramlat ner från klätterställningen!! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Det sissta tror jag inte på det med pappa pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 jag gick nästan in i killarnas omklädings rum innan gymmpa lektionen... :P och nästan tappat handduken när jag bastade i skolan med nästintill hela klassen... extra pinsamt för mej som är den mest utveklade tjejen i klassen...*generad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 en gång skrattade jag så mycket åt ett skämt i skolan så jag ramlade av stolen hehehe så händer det med mig också jag är en skratt leksak typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 jag halkade i på en söndertrampad schampoo flaska i omklädningsrummet och ramla ner i en bänk och slo i sidan av magen samma lektion så misslyckades jag att fånga en Frisbee på en genomgång och fick den på patten. han som kasta den kastade den ashård Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 hehe :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Min kompis i 2:an: Vi hade svenska lr nåt.. Vi skulle säga vad våra husdjur hette. (om vi hade några) Vet att hans hette Fido.. Vet att han sa: "Min hund heter Fido" Då sa en annan(en konstig och mystisk ^_^ person): "VA?!, känner du Figo?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag gick nästan in i killarnas omklädings rum innan gymmpa lektionen... :P och nästan tappat handduken när jag bastade i skolan med nästintill hela klassen... extra pinsamt för mej som är den mest utveklade tjejen i klassen...*generad* är det pinsamt om du nästan gjort de? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 (Kassler @ 01/09-2004 19:23:31) jag gick nästan in i killarnas omklädings rum innan gymmpa lektionen... :P och nästan tappat handduken när jag bastade i skolan med nästintill hela klassen... extra pinsamt för mej som är den mest utveklade tjejen i klassen...*generad* är det pinsamt om du nästan gjort de? :huh: dom kanske fick en skymt av dom "utvecklade brösten..." ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 (redigerat) Min var när jag spelade pingis och förlorade mot en mindre bra tjej på pingis det var asa pinsamt dom sa att det var skam för klassen :unsure: Och jag tillhör dom lite bättre i klassen på pingis Redigerat 12 September 2004 av Agaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 På tyska-lektionen: Man skulle säga hur gammal man var så råkade jag säga dreizig(trettio) istället för dreizehn(tretton). :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.