Garone Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Har gjort en PvP film. Klicka Här för att se den. Säg gärna vad ni tycker.. Tyvärr blev kvaliten, ljudet och slutet på filmen buggat för nån konstig orsak.. O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Ännu en äckel rogue utan skillz som gör en film. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Så, du är bättre menar du? :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Den va ganska bra. men dåligt att du snabbspolar filmen , man missar mycket då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Najs, rating i 3v3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 vad heter låtarna som du spelar i filmen?? var kanska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Låtarna = Poisonblack - Rush, Hack Sign - Yosashii nånting och Hack Sign - Aura.. Förresten var det 2v2, och inte 3v3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Såg inte mycket, men av det som jag såg så var det väll bra antar jag. Såg dock bara några få sekunder p.ga den kassa kvaliteten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Inte värt att göra en film om det här :S Bli bättre i pvp först , naab.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Vet, Gamecam suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Har gjort en PvP film. Klicka Här för att se den. Säg gärna vad ni tycker.. Tyvärr blev kvaliten, ljudet och slutet på filmen buggat för nån konstig orsak.. O.o Fär det första det finns 1000 och åter 1000 sånna här filmer med rogues som har hittat en paladin eller något kör arena och hoppar omkring en hjälplös person om du ska göra en pvp film så är ett tips att du solar gubbarna och inte går i en jätte grupp. jag kritiserar inte dig eller din rogue du och han är säkert jätte bra men det blir tråkigare och tråkigare varje gång man ser en sån här film så nästa gång följd mitt tips så kommer det bli mer såännande :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Alltså, den var väl ganska okej. TROR jag, för man såg inte vad f*n som hände! kvaliten låg på 0, och att du snabbspolar gör det verkligen sämre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg