Mickeh Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Kvaliteten brukar inte vara särskilt bra på video.google... mohaha jag lirar bättre rogue än dig o jag har inte ens en lirar på brorsans i bland :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 (redigerat) bra men ta ner lite på tempot /// min film ganska gamal men endå. http://www.youtube.com/watch?v=Y7tT2fCml88 bug i början // comments=? Redigerat 14 Juni 2007 av RoxZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Har gjort en PvP film. Klicka Här för att se den. Säg gärna vad ni tycker.. Tyvärr blev kvaliten, ljudet och slutet på filmen buggat för nån konstig orsak.. O.o Tack för tipset. I några delar soloade jag faktist :P.. Typ när det var warrior + Paladin mot mig och jag fick ner paladinen. --- Och Chucky, lägg ut en film du gjort själv med din brorsas rogue så får jag se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 (redigerat) javisst när jag fixat fraps eller nåt ioförsig e min brors gubbe lite bättre gearad än din inte för o skryta eller nåt ^_^ Redigerat 14 Juni 2007 av chucky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 (redigerat) Vad vill du komma till egentligen? :) , jag ville veta vad ni tyckte om filmen. Inte hur bra du själv tycker du är. Redigerat 14 Juni 2007 av XxXHaZteXxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 bra men ta ner lite på tempot /// min film ganska gamal men endå. http://www.youtube.com/watch?v=Y7tT2fCml88 bug i början // comments=? Såg lite Lamt ut ;) Och till den andra rogue filmen: 1: Snabbspola inte, och lägg in lite Slowmotion effecter när du crittar. 2: Skaffa Fraps nu! 3: Get ready to ruumble :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Skulle använt Fraps om det funkat, Det har fått för sig att hänga sig på min dator.. Och förresten har jag slutat WoW för ett tag, så det blir nog inga inkommande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Vad vill du komma till egentligen? smile.gif , jag ville veta vad ni tyckte om filmen. Inte hur bra du själv tycker du är. det sa du visst du sa att jag skulle göra en egen film o visa att jag hade mer skills än dig! för att jag hade sagt det.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Skills för dig = Ha bra equip och ta mycket, antar jag. Filmen visar varken att jag är 'skillad' eller 'oskillad' O,o. Har ändåså slutat med WoW.. LOTRO ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Skills för dig = Ha bra equip och ta mycket, antar jag. Filmen visar varken att jag är 'skillad' eller 'oskillad' O,o. Har ändåså slutat med WoW.. LOTRO ftw. Bra då slipper du inte skämmas för mycket då. Den visar faktiskt att du är oskillad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 (redigerat) Säg hur jag är 'oskillad'. du tror typ att det du säger är 100% rätt? Alla har inte sagt att den sög. Tänk lite innan ni skriver. -.- Du kan gärna logga in på DB och fråga min arena mate om jag suger också, tror tyvärr svaret du får är nej. Men som jag sa, har slutat med WoW. Och struntar i vad ni tycker. =D Redigerat 16 Juni 2007 av XxXHaZteXxX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Har gjort en PvP film. Klicka Här för att se den. Säg gärna vad ni tycker.. Tyvärr blev kvaliten, ljudet och slutet på filmen buggat för nån konstig orsak.. O.o vet inte ens varför jag drar upp detta men senaste inlägget sa du att du inte brydde dig men enligt första ville du ha kommentarer. Det värkar som du inte kan ta en negativ komentar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg