Hoppa till innehåll

Min Pvp Movie!

Garone

Rekommendera inlägg

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Har gjort en PvP film. Klicka Här för att se den.

Säg gärna vad ni tycker.. Tyvärr blev kvaliten, ljudet och slutet på filmen buggat för nån konstig orsak.. O.o

Tack för tipset. I några delar soloade jag faktist :P.. Typ när det var warrior + Paladin mot mig och jag fick ner paladinen.

---

Och Chucky, lägg ut en film du gjort själv med din brorsas rogue så får jag se.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bra men ta ner lite på tempot

/// min film ganska gamal men endå.

http://www.youtube.com/watch?v=Y7tT2fCml88

bug i början // comments=?

Såg lite Lamt ut ;)

Och till den andra rogue filmen:

1: Snabbspola inte, och lägg in lite Slowmotion effecter när du crittar.

2: Skaffa Fraps nu!

3: Get ready to ruumble :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad vill du komma till egentligen? smile.gif , jag ville veta vad ni tyckte om filmen. Inte hur bra du själv tycker du är.
det sa du visst du sa att jag skulle göra en egen film o visa att jag hade mer skills än dig! för att jag hade sagt det.. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Säg hur jag är 'oskillad'. du tror typ att det du säger är 100% rätt? Alla har inte sagt att den sög. Tänk lite innan ni skriver. -.- Du kan gärna logga in på DB och fråga min arena mate om jag suger också, tror tyvärr svaret du får är nej. Men som jag sa, har slutat med WoW. Och struntar i vad ni tycker. =D

Redigerat av XxXHaZteXxX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har gjort en PvP film. Klicka Här för att se den.

Säg gärna vad ni tycker.. Tyvärr blev kvaliten, ljudet och slutet på filmen buggat för nån konstig orsak.. O.o

vet inte ens varför jag drar upp detta men senaste inlägget sa du att du inte brydde dig men enligt första ville du ha kommentarer. Det värkar som du inte kan ta en negativ komentar!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...