TheTortoise Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Nej det tycker jag inte xD man borde förtjäna den iställe :P som nu asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 tycker inte det,då skulle ALLA köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Nej jag tycker inte det det räcker med dom sakerna man redan kan köpa med riktiga pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Nej, jag tycker inte att man ska kunna köpa rank. Ranken tycker jag att man ska förtjäna efter att man har skrivit tillräckligt med inlägg för att nå en ny rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 tycker inte det,då skulle ALLA köpa det Jag tror inte att alla skulle köpa, vem orkar slösa pengar på sånt skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Jag tycker inte man ska köpa fuska rank. Fuska rank ska vara något man ska vara stolt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.