Nacke3000 Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Ofta du inte fattar! Aja jag förklarar. Som du vet är vart fjärde barn på jorden kines. Och norrmannen vilde inte ha en kinesisk son/dotter. Asså norrmän är ju sjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Som du vet är vart fjärde barn på jorden kines.Tror jag knappast (skämtar bara :P) OnT: Tre kineser var i Sverige. De kunde inte ett ord på svenska. Den ena kinesen var på bio och hörde: "Det var vi!". Den andra kinesen var på banken och hörde: "1000 kronor". Den tredje kinesen var på torget och hörde: "Jag först!". Dagen efter var det inbrott i banken. Tre kineser var efterlysta. Polisen stoppade de tre anlända kineserna. Men det var inte de som gjorde inbrott. Polisen sa: "Var det ni?" Första kinesen: "Det var vi!" Polisen: "Hur mycket tog ni?" Andra kinesen: "1000 kronor" Polisen: "Då ska ni få stadens strängaste straff för inbrott" Tredje kinesen: "Jag först!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Vad är det som är gult och blått och hoppar från träd till träd Svar:en ekorre i sin träningsoverall Vad är det som är rött och blått och hoppar från träd till träd? Svar:en ekorre i sin snra träningoverall:D Alla hade bilddagboken utom siv för hon hade ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare. Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner. Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Här är en Rolig Vits Varför stal Robin.Hood från dom rika? Svar det va inte lönt att stjäla från dom fattiga :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Hjälp: Varför är fuska.se så roligt? Regler: För det finns så många roliga vitsar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Här kommer den bästa vitsen någonsin! Det var en gång en man som målade sitt staket vitt, det var vitt-sen drog den för mina kompisar i skolandu skulle sett hur hon garvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 Två Bular var ute och flög, då störtade den ena. Varför? För bullar kan inte flyga :lol: Två kor var ute och flög, då störtade den ena. varför? För hn fick en bulle i ögat! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 man har redan dragit den <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 23 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Kalle skulle gå till affären och köpa lever. När han hade handlat färdigt skulle han till tunnelbanan och det var något fel med spärrarna, så Kalle snubblade. En man kom till honom och sa: - Hur är det med dig? Mår du bra? - Ja, sa Kalle, förutom att levern flög iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 alla barnen tittade in i det brinnande huset utom rut för hon titta ut alla barnen var fattiga utom frank för han hade rånat en bank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Varför gick kycklingen över vägen? För den hade Aids :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.