arsenaltony91 Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Är det fler än jag som vägrar köpa playstation3 för 6000kr och uppåt? Jag håller med dej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 OK! visst kan man väl lira backup spel på ps3 eller? vet du nåt om det?Jag älskar att lira japanska äventyrs spel och dom finns bara som backup spel.Min ps2 är chippad så man kanske kan chippa 3:an också? Nej går inte att chippa en ps3a, men dem jobbar på en iso loader men än så länge funkar den inte, spelen startar men stängs av direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 OK! visst kan man väl lira backup spel på ps3 eller? vet du nåt om det?Jag älskar att lira japanska äventyrs spel och dom finns bara som backup spel.Min ps2 är chippad så man kanske kan chippa 3:an också? Jag läste nånstans att den redan är chippad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Finns typ 100 såna här trådar... ps3 är ungefär som en dator fast bara speldator klart den måste vara dyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 den är säkert värd det men jag vill inte betala så mycket för en konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Om man beställer från ett annat land t.e.x USA så ska det vara lite billigare än vad det är i sverige :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 men då kostar väl frakten lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chili Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) Man ska helst ha HD tv till ps2 annars är det inte likadan grafik Med HD tvså är det mycket bättre grafik Redigerat 9 Juli 2007 av Chili Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Om man beställer från ett annat land t.e.x USA så ska det vara lite billigare än vad det är i sverige :cool: men då blir det fel version (pal tror jag det ska va..) så då måste man köpa spelen från tex USA också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmie Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 ni har tagit up bly-ray tekniken i ps3 e den inte alls bra inte ens hälften så bra som dom har sagt och garafiken e inte heler lika bra som dom sakt så pengarna som ps3 e värt e för mycket men dom utvecklar det fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Hur kan de tro att de spa sälja bra när man får en X-box 360 och ett Wii för samma pengar?! Desutom finns det mycket få bra titlar än och spelan är en 50-lapp dyrare. Vem vill betala så mycket mer för något lika bra/sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Haha Nu har jag k'o'pt ps3! xD Haha! Jag är inne på fuska.se på ps3 konsollen!! xD Fett grymt! :o Det var v'a'rkligen v'a'rt det! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.