nico Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 File > Export... (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Nej tyvärr. Jag gjorde faktiskt en bild häromdagen. Msn tar ej emot .gif bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 (redigerat) hmm, hur ska man då göra? Redigerat 21 Juni 2007 av jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Det kanske har ngt med storleken på bilden att göra med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Nej, nej, nej. Det går inte att göra anibilder till MSN! Jo, det ska va en .mco fil, tror jag! Leta på google efter nån maker, själv orkar jag inte nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 (redigerat) Edit: missade andra sidan inlägg. Jag ska kolla om gimp tar .mco kommer ihåg någonting på M. Redigerat 26 Juni 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Man måste nog ha nått program för det, har sökt utan att hittat nåra resultat... :( Man kanske måste programera en 'bild'... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.