WASD Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) Är det nån som lyssnar på Angerfist? En kompis berättade om dom för mig igår & nu är det mitt favoritband :D Provlyssna på youtube: http://youtube.com/results?search_query=Angerfist&search= En av mina favorit låtar är Necroslave men den finns inte på youtube :( Redigerat 17 Juni 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Ja, jag har en låt med dom (YES) Den är ganska bra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Enligt min mening så var det där riktigt dåligt! Låter ju typ som "Dj Adolf"-låtarna FFS! Så föredrar jag Dj Zany, DJ Pavo, Blutonium Boy typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Enligt min mening så var det där riktigt dåligt! Låter ju typ som "Dj Adolf"-låtarna FFS! Så föredrar jag Dj Zany, DJ Pavo, Blutonium Boy typ.. Jag tror att Angerfist kom före DJ Adolf men ingen aning, många av deras låtar är inte alls lik den andra men någon är säkert lik DJ Adolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Det är något speciellt med Angerfist, det är det ju med DJ Adolf också iof ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.