Gäst Gripen Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 alla min .exe filer gårt bort efter varge gång jag startar datan..alal mina spel e borta och program..hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Det där låter mindre bra. Vet inte vad som är fel. Kanske nåt elakt litet program som bråkar med dig. Har du sökt med nåt antivirusprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 På din hemmadator? Vissa datorer på skolor etc. brukar ha s.k. Safety Cards som återställer datorn varje gång den startas, men knappast en hemdator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 ewird asså..men om alla .exe filer går bort igen imorgon när jag startar datan..så ska jag be pappa om 1 ny fräsh Hårddisk.=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 ewird asså..men om alla .exe filer går bort igen imorgon när jag startar datan..så ska jag be pappa om 1 ny fräsh Hårddisk.=) Formatera istället. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 (redigerat) ewird asså..men om alla .exe filer går bort igen imorgon när jag startar datan..så ska jag be pappa om 1 ny fräsh Hårddisk.=) håller med, formatera först och om det inte fungerar så är det fel på hårddisken/virus. Redigerat 17 Juni 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Ja, men om det inte funkar med omformatering så kan de vara något fel på hårdisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Ja, men om det inte funkar med omformatering så kan de vara något fel på hårdisken. Precis vad Vitdom sa... men eftersom det bara är exefiler så är det nog inget fel på hårddisken. Hittar du inga virus så är det nog något nytt virus som är på gång. Bara att formatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.