Easton Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Vilka är era stora sport ögonblick? Jag har nog tre stycken som jag kommer ihåg och här är dem: OBS: Sakerna som jag skriver här är egentligen inte så viktiga, men det var kul att göra För två år sen i hockeyn: gjorde jag det avgörande målet mot ett lag när det var trettio sekunder kvar. Iår: inte för så längesen gjorde jag hattrick i en fotbollsmatch. Och samtidigt blev jag matchhjälte där också, när det var ca 5 sekunder kvar gjorde jag mitt tredje och avgörande mål. Skogsbo cup: Gjorde nog mitt snyggaste hockeymål. Fick pucken på våran offensiva blålinje, tog den åkte fram mot målvakten; lägger bak pucken på skridskon sparkar fram den igen på klubban och gör mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 När vi krossade laget som ledde i serien i innebandy med 13-3 XD vi vann serien tack vare den matchen <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 När vi krossade laget som ledde i serien i innebandy med 13-3 XD vi vann serien tack vare den matchen <3 hehe, 13-3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 När jag blev två i sverige i klassen L11 i luftgevär i en tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Ystad 20 maj, jag vann en karatetävling med bland annat danska brunbältare med i tävlingen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 1 stor sport ögonblick Det var ungefär 1 månad sen när jag kom etta i en springtävling på skolan, jag är faktiskt jätte nöjd. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 För två veckor sedan vann mitt lag en cup i Norge överlägset. Vi vann alla åtta matcher och släppte in två mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 När jag fick mitt Gul-Vita judo bälte ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 När jag servade ett serväss i en tennismatch, tack vare det kom jag trea i tävlingen. =) Det någon gång innan sommaren 2005. Och när jag var mindre vann jag en karatetävlig för 15åringar, jag hade en stor begåvning till den sporten. Jag var 4 år då. Min tränare sade till mig att om jag fortsatte så skulle jag vid 12-13 års ålder få anlita en specialtränare(nån karatemästare från Korea eller nått) för att fortsätta. Det var ingen som annars skulle kunna lära mig något. Det där med karaten är helt otroligt, men det är sant. Jag slutade träna vid 6 års ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 The Executor, det var inte alls dåligt! :D :) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Första gången jag kom till pingis DM.. Må så vara att jag åkte ut där direkt men att bara spöa klassen efter att varit den mest värdelösaste spelaren till att bli den bästa.. Det kändes rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 kanske när jag kom 2 på 80 meter häck i norges största friidrottstävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.