Hoppa till innehåll

Era Stora Sport Ögonblick?

Easton

Rekommendera inlägg

Vilka är era stora sport ögonblick?

Jag har nog tre stycken som jag kommer ihåg och här är dem: OBS: Sakerna som jag skriver här är egentligen inte så viktiga, men det var kul att göra

För två år sen i hockeyn: gjorde jag det avgörande målet mot ett lag när det var trettio sekunder kvar.

Iår: inte för så längesen gjorde jag hattrick i en fotbollsmatch. Och samtidigt blev jag matchhjälte där också, när det var ca 5 sekunder kvar gjorde jag mitt tredje och avgörande mål.

Skogsbo cup: Gjorde nog mitt snyggaste hockeymål. Fick pucken på våran offensiva blålinje, tog den åkte fram mot målvakten; lägger bak pucken på skridskon sparkar fram den igen på klubban och gör mål.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

När jag servade ett serväss i en tennismatch, tack vare det kom jag trea i tävlingen. =) Det någon gång innan sommaren 2005.

Och när jag var mindre vann jag en karatetävlig för 15åringar, jag hade en stor begåvning till den sporten. Jag var 4 år då. Min tränare sade till mig att om jag fortsatte så skulle jag vid 12-13 års ålder få anlita en specialtränare(nån karatemästare från Korea eller nått) för att fortsätta. Det var ingen som annars skulle kunna lära mig något.

Det där med karaten är helt otroligt, men det är sant. Jag slutade träna vid 6 års ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...