JonteFire2 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 i vissa spel kan man vara 1-4 spelare och man måste ha varsin kontroll hur kan man det, det finns ju bara två kontroll-portar :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Man använder sig av en "Multi-tap" (eller vad det nu heter) så kan man spela fler än två spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) köpte en multi-tap förra året tillsammans med tre andra vänner, men i julas blev jag och min nyvarande bäste vän osams med de andra två, och de bara tog multi-tapen, visserligen behöver vi den inte någe längre. Men ändå, Ett litet tips för att du inte ska dampa ur helt och hållet, när du spelar med multitap, laddningstiderna är dubbelt så långa när man satt i en multitap och ska spela 4. Redigerat 20 Juni 2007 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 20 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Vart kan man köpa det då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Går väl i dom flesta spel-butiker? EB games till exempel Använd google :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burger_king_mannen Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Använd en multi-tap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Ja, jag kanske ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Köp det, men risken är hög att det segar ner laddningstiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 aldrig hört tallas om :huh: men låter roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 Skit kul! :) Jag har multitap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Vill ha multitap :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg