Dolphin Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 Bloggar kan vara intressanta att läsa ifall om det är människor som kan uttrycka sig på ett bra sätt skriver en. Men typ nästan alla bloggar på lunarstorm och sådana sidor är usla och ointressanta. Jag skulle själv gärna försöka göra ett seriöst försök till att skriva en blogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Det kan vara kul med bloggare som har nåt kul att skriva om, men dom flesta som skriver tror att deras liv och åsikter på något sätt är intressanta, fast det egentligen är raka motsatsen. Alltså skittråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 bloggar på lunarstorm är skrivna av fjortisar som skriver att i dag har jag varit med mina kompisar och sånt och tror att andra tycker det är intressant men ingen bryr sig vad dom gjort man måste hitta något som intresserar människor och det är de hella svåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 det är kul xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Tycker lite väl mycket folk bloggar nu för tiden. Alldeles för mycket folk utan något att skriva om som mest lägger upp nån konstig bild och skriver nåt halv-stukat till det. Men bra bloggar är kul att läsa, även om det finns alldeles för många sådana också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Bloggar är intressant, en viktig del av web 2.0. Startade en själv för några dagar sedan när en kompis berättade hur användbart det var, själv är jag dock bättre på att hitta på historier än reflektera över verkligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag tycker det är intressant med bloggar. Skulle kunna tänka mig att göra en mindre seriös blogg där jag bland annat räknar antalet fickor på mina byxor och skriver om mina sjukliga behov att skrika "Get!" varje gång någon tilltalar mig. Det skulle iallafall jag tycka va intressant att läsa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Bloggar är ju faktist dagböcker kan man säga bara att andra personer får läsa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.