Hoppa till innehåll

Bloggar

Bplay

Rekommendera inlägg

Bloggar kan vara intressanta att läsa ifall om det är människor som kan uttrycka sig på ett bra sätt skriver en. Men typ nästan alla bloggar på lunarstorm och sådana sidor är usla och ointressanta. Jag skulle själv gärna försöka göra ett seriöst försök till att skriva en blogg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

bloggar på lunarstorm är skrivna av fjortisar som skriver att i dag har jag varit med mina kompisar och sånt och tror att andra tycker det är intressant men ingen bryr sig vad dom gjort man måste hitta något som intresserar människor och det är de hella svåra

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Tycker lite väl mycket folk bloggar nu för tiden. Alldeles för mycket folk utan något att skriva om som mest lägger upp nån konstig bild och skriver nåt halv-stukat till det. Men bra bloggar är kul att läsa, även om det finns alldeles för många sådana också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är intressant med bloggar. Skulle kunna tänka mig att göra en mindre seriös blogg där jag bland annat räknar antalet fickor på mina byxor och skriver om mina sjukliga behov att skrika "Get!" varje gång någon tilltalar mig. Det skulle iallafall jag tycka va intressant att läsa om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...