Hoppa till innehåll

Bannad För Alltid?


SURF

Rekommendera inlägg

Min goda kompis Sandkaka blev avstängd någon gång förra året, men han fick ingen info om när han blir unbannad..

Min och Sandkakas kompis Putside som blev bannad fick veta att han blir unbannad efter 365 dagar..

 

Gäller inte det för Sandkaka? Är Sandkaka bannad för all framtid? Han var ju en skötsam pojk såvitt jag vet. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Bisuta

haha 2032? :gitarr: vad gjorde han?

 

Ja det var min gamla goda kompis Beldur, han hade väl dragit på sig 5 varningar och hade dessutom dubbla användare.

Det här med 2032 var ju bara en evighetsban, då vid den tiden skulle han vara 42 år gammal.

Beldur sa till mig att han fick reda på det när han skulle logga in, nåt i stil med att han var bannad tills 2032. Annars kan du ju be din kompis att maila admin. [email protected] tror jag.

Redigerat av Bisuta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min goda kompis Sandkaka blev avstängd någon gång förra året, men han fick ingen info om när han blir unbannad..

Min och Sandkakas kompis Putside som blev bannad fick veta att han blir unbannad efter 365 dagar..

 

Gäller inte det för Sandkaka? Är Sandkaka bannad för all framtid? Han var ju en skötsam pojk såvitt jag vet. :(

 

 

Det är du som är sandkaka

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min goda kompis Sandkaka blev avstängd någon gång förra året, men han fick ingen info om när han blir unbannad..

Min och Sandkakas kompis Putside som blev bannad fick veta att han blir unbannad efter 365 dagar..

 

Gäller inte det för Sandkaka? Är Sandkaka bannad för all framtid? Han var ju en skötsam pojk såvitt jag vet. :(

 

Skulle man tro...

 

Nämen om man blir bannad så borde man bli det på livstid :P

Eller så kanske det är en mildare banning, för det brottet man har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Min goda kompis Sandkaka blev avstängd någon gång förra året, men han fick ingen info om när han blir unbannad..

Min och Sandkakas kompis Putside som blev bannad fick veta att han blir unbannad efter 365 dagar..

 

Gäller inte det för Sandkaka? Är Sandkaka bannad för all framtid? Han var ju en skötsam pojk såvitt jag vet. :(

 

Ja, det är olika. Min "kompis" Beldur blev bannad på livstid, till 2034, medans andra kan bli bannad i 1 år. Det beror på hur grova "brotten" är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltid lika tråkigt att mista en nära vän :(.

 

Man blir i regel bannad på livstid, det som står i ett eventuellt PM är bara den tiden som man blivit inläggsbannad av en moderator. Har bara betydelse om det är 1:a till 4:e varningen, inte annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min goda kompis Sandkaka blev avstängd någon gång förra året, men han fick ingen info om när han blir unbannad..

Min och Sandkakas kompis Putside som blev bannad fick veta att han blir unbannad efter 365 dagar..

 

Gäller inte det för Sandkaka? Är Sandkaka bannad för all framtid? Han var ju en skötsam pojk såvitt jag vet. :(

 

Du fick din chans, du var medlem i 3 år och under den tiden drog du på dig 5 varningar samt delade ut klåpord i form av rasist och nazist till diverse medlemmar, även om de inte var det. Du ska inte tillbaks här.

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

@Ripto: Något sådant gjorde aldrig Sandkaka såvitt jag förstått.

 

Och ja, han tycker fortsvarande att Sverigedemokraterna är rassister. Huruvida de som gillar Sverigedemokraterna är rassister eller bara hjärntvättade är väl en annan fråga.

 

@Admin: Går det inte att göra så att Sandkaka är bannad ifrån alla forum förutom gruppforumen? Det är inte spelforumen han saknar, utan gruppforumen med Oztown i spetsen.

Redigerat av Retro
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...