ELF Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Hej! Detta har hänt mig två ggr. Om jag skrier ett inlägg igen direkt efter mitt egna tidigare inlägg så kan det nya hamna i det gamla. Då blir det juu helt fel ibland om någon läser vad man skriver. Så, är detta en bugg eller något ni har ställt in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Det är en funktion som förhindrar dubbelpostning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 jag tycker det är bra så ingen "spammar" till sig fm o fuskarank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Ja, det kanske ni har rätt i. Men det är störande när man postar i sitt förra inlägg. Det blir ju fel när någon läser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 Det kan vara störande. men det är rätt mkt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 (redigerat) Varför ska du posta på ditt förra inlägg? Ändra det förra. Eller om det är meningen att bumpa det så kan du alltid be en moderator göra det, eftersom dem har en funktion som bumpar utan att det postas. Redigerat 9 Juli 2007 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 eeh, bumpa??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2007 Varför ska du posta på ditt förra inlägg? Ändra det förra. Eller om det är meningen att bumpa det så kan du alltid be en moderator göra det, eftersom dem har en funktion som bumpar utan att det postas. Nej det har vi inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Jag skrev en gång efter mitt eget inlägg som var typ flera månader gammalt & då blev det 2 poster. men istället för att posta ett till så ska man ändra sitt förra, jag skulle bumpa min tråd istället för att göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 om man skriver ett nytt inlägg direkt efter sitt förra så läggs det ihop om det inte gått mer än 3 dygn tror jag det va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 eeh, bumpa??? Lägger topicen högst upp på listan i forumet. (Inte klistar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 om man skriver ett nytt inlägg direkt efter sitt förra så läggs det ihop om det inte gått mer än 3 dygn tror jag det va... Det kan ju förklara det hela, om det stämmer som du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.