Katt Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Tja, det är ju det du frågar efter... Hur många vill va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 jag vill, men om vi ska ha få plattser kan vi väl bara släppa in seriösa programmerare, inte de som bara vill vara med i ett gruppforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 (redigerat) Jag är gärna med (om det blir nåt). Har absolut ingen användning för mina FM, så dem kan jag ge. Hoppas det blir fler med bara. Redigerat 30 Juni 2007 av _Master_Sword_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 30 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Vad sägs om att bara göra ett forum för 100 platser? Och så kickar man dom som inte e seriösa proggare. namn förslag? p.s Ni kan börja skicka mynt till mig när ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2007 Låter skoj men namnet kan ju vara tille exempel Spelprogramerna (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 mm, något som spelprogramerarna skulle gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 det stavas "Spelprogrammerarna" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 det stavas "Spelprogrammerarna" :P Bra att någon vet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 jag vill helst göra spel med C++. men är det någon som vet i vilket programmerings språk Tibia är programmerat i? för en stund sedan lärde jag mig skapa ett c++ virus som inte kan upptäckas av ett antivirus/spyware :lol: Jag skulle tippa på att Tibia är skrivet i C++. De flesta spel är ju det. I alla fall de mer seriösa projekten brukar vara det. Gruppforum för spelprogrammering låter väl lite intressant. Har inte sett så där jättemånga trådar om det ännu, men det lär väl komma om ett gruppforum startas antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 hmm, jag kan bidra med lite över 1000 fm, jag skickar sms när jag vet att det blir något av det. Vi kanske kan bilda en liten grupp också som skapar ett litet spel tillsammans. Men jag vet inte riktigt för det verkar vara väldigt olika programmeringsspråk här. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Jag håller på och lär mej c++. det har ju gjorts en del spel i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Jag håller på och lär mej c++. det har ju gjorts en del spel i det. okej, jag med, just nu läser jag om getline() och get(). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.