Tygger Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 har ny lista här: 1. Fullmetal Alchemist 2. Naruto 3. Samurai Champloo 4. Black Lagoon (ni som ej tål dödande för kul borde ej se denna serien) 5. Shaman king 6. Berserk (dåligt tecknat men bra handling) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Äntligen nån annan förutom jag som gillar Fullmetal Alchemist. Och på första plats dessutom! Men animen blir faktiskt lite snurrig och ointressant mot slutet. Mangan är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Har läst Dragonball och håller på att läsa Full Metal Alchemist och tycker bådda är mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Naruto läste jag förr, nu tittar jag bara på animen, lungt bäst. Annars läser jag Shaman King ibland, och det är också rätt bra. En kompis har lånat mig .hack-böckerna på engelska (dom suger uppenbarligen på svenska =P), så dom håller jag också på med nu, ska se hur dom är. .Hack: legend of the twilight, eller vad den nu heter är en bra "trilogi". :)Lite förvirrad på om vi snackar om manga eller anime i denna tråden, men favorit animen är Elfen Lied. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) Manga; One Piece Naruto Rave Master Death Note Anime; Full Metal Alchemist One Piece Naruto Death Note Initial D Bleach EYESHIELD 21 <- Super best ;] Redigerat 21 Februari 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Dragonball och Naruto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Full Metal Alchemist <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 1.Dragonball 2.One Piece Ska börja med Naruto då Yugioh(stavning) blev tråkig när dom bara körde kortspelet.Yugioh är bra typ till bok 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Jag har bara läst Dragon Ball och Love Hina, båda var rätt bra, sedan har jag småkollat i One Piece lite som inte verkade lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Manga 1. Dnangel 2. tmm 3. Kyo Anime ergh finns för mkt men, 1. Elfen liead (atm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Du heter Agito (Från Air Gear) o du gillar inte Air Gear? :[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KVAB2 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Ingen. Hatar manga. Onödigt att anmäla mig för jag svarade ju på frågan, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.