Tygger Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Äntligen nån annan förutom jag som gillar Fullmetal Alchemist. Och på första plats dessutom! Men animen blir faktiskt lite snurrig och ointressant mot slutet. Mangan är bättre.vet, sög att de sluta efter 52avsnitt+ 1film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Jag gillar många..... Manga: Yu-Gi-Oh, Naruto, shaman king, Bleach och Mästerdetektiven Conan (jag har många fler, kommer bara inte på dom just nu) Anime: Naruto, Prince of tennis och Pokemon(har fler här med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Manga: Sugar Sugar Rune, Love Hina, Naruto, Ragnarök, Dragonball Animés: Naruto, Fullmetal Alchemist, Prince Of Tennis, One Piece Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 har fått ny manga favorit: I''S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Dragon Ball, det är den enda jag läst och var ett bra tag sen jag läste dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Ingen här som läser Monster? Bra tecknad med grym handling. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Love hina ftw. Sista mangan jag läste, kollar på anime nu istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 hmm.... fler och fler har börjat gilla manga... men fattar ej varför jag har fastnat för I''S... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 http://myanimelist.net/animelist/rullis Inte uppdaterat på.... 1 halvår/år :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Dragonball helt klart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Naruto tycker jag. :) Det är den ända mangan jag gillar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 dragonball medans sohn guko(stavning jag vet) är liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.