KaramellKing Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag menar ju inte att man ska gifta sig med en docka men att ha sexuella tankar om den är ju helt ok. Sexullea fantasier är inte kärlek, du kan itne älska en sak (ett död föremål). Soad_token Jo på sätt och vis,men man kan ha ett "låtsasförhållande" med en figur.Helt tillåtet enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Jag menar ju inte att man ska gifta sig med en docka men att ha sexuella tankar om den är ju helt ok. Sexullea fantasier är inte kärlek, du kan itne älska en sak (ett död föremål). Soad_token Jo på sätt och vis,men man kan ha ett "låtsasförhållande" med en figur.Helt tillåtet enligt mig. Det är tillåtet, fast det är inte kärlek. Eftersom ordet betyder något annat än låtsasförhållande. Har man arit kär någon gång kan man förstå skillnaden. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jag menar ju inte att man ska gifta sig med en docka men att ha sexuella tankar om den är ju helt ok. Sexullea fantasier är inte kärlek, du kan itne älska en sak (ett död föremål). Soad_token Jo på sätt och vis,men man kan ha ett "låtsasförhållande" med en figur.Helt tillåtet enligt mig. Det är tillåtet, fast det är inte kärlek. Eftersom ordet betyder något annat än låtsasförhållande. Har man arit kär någon gång kan man förstå skillnaden. Soad_token Där kan jag hålla med.Man kan inte jämföra en flickvän med en figur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jag menar ju inte att man ska gifta sig med en docka men att ha sexuella tankar om den är ju helt ok. Sexullea fantasier är inte kärlek, du kan itne älska en sak (ett död föremål). Soad_token Jo på sätt och vis,men man kan ha ett "låtsasförhållande" med en figur.Helt tillåtet enligt mig. Det är tillåtet, fast det är inte kärlek. Eftersom ordet betyder något annat än låtsasförhållande. Har man arit kär någon gång kan man förstå skillnaden. Soad_token Där kan jag hålla med.Man kan inte jämföra en flickvän med en figur. Att man har en flickvänn betyder inta att man är kär, kär en en mer eller mindre obeskrivligt känssla. Jag tror inte alla blir kära, men det är svårt att säga, efter som ingen kna beskriva känsslan exakt. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) Jag menar ju inte att man ska gifta sig med en docka men att ha sexuella tankar om den är ju helt ok. Sexullea fantasier är inte kärlek, du kan itne älska en sak (ett död föremål). Soad_token Jo på sätt och vis,men man kan ha ett "låtsasförhållande" med en figur.Helt tillåtet enligt mig. Det är tillåtet, fast det är inte kärlek. Eftersom ordet betyder något annat än låtsasförhållande. Har man arit kär någon gång kan man förstå skillnaden. Soad_token Där kan jag hålla med.Man kan inte jämföra en flickvän med en figur. Att man har en flickvänn betyder inta att man är kär, kär en en mer eller mindre obeskrivligt känssla. Jag tror inte alla blir kära, men det är svårt att säga, efter som ingen kna beskriva känsslan exakt. Soad_token Det finns massa olika känslor när man är kär.Dock så tror jag att känslan är aningen starkare när man har en flickvän :P.Alltså jämfört med en figur. Redigerat 21 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Det finns massa olika känslor när man är kär.Dock så tror jag att känslan är aningen starkare när man har en flickvän :P.Alltså jämfört med en figur. Nej, att vara kär en en speciell blandning av känslor som sedan beskrivs som "att vara kär". Man kan gilla en tecknad figur osv. man kan ha sexulle fantasier mm. men man kan INTE vara kär i en tecknad figur efter som ordet betydelse innnebär att föremålet i fråga har/är ett levande föremål. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 tror inte direkt att man kan älska en tecnad figur men man kan ju gilla den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Att älska är väl att ta i, men man kan gilla en tecknad figur väldigt mycket och det är inget fel med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.