Ryssfemma Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 T-Shirt bryr jag mig inte om så mycket. Men jag har plagg av peak, diesel, levis, adidas, puma osv på tröjor, jackor, jeans, mjukisbyxor och skor. Har inget emot märkeskläder själv, jag är inte den som skryter om det, men hatar verkligen j*vla DT's som har samma JL tröja på sig varje dag i typ ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 samma här, köper kläder jag tycker är snygga. Märket spelar ingen som helst roll.samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Ja tycker märkes kläder oftast är snyggare än inte - märkeskläder. Men jag köper bådeoch, Det som är snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 har inget emot märkeskläder men tycker att en vanlig tröja kan vara jävligt mycke snyggare än en märkeströja. men eftersom det e så j*vla dyrt me märkeskläder har jag bara ett par cheap monday byxor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Den största anledningen till att folk är i mot märkeskläder skulle jag tro är priserna, de kostar flera hundra och ingen har råd med det. Vem har råd med en kritvit T-shirt för 900 kr bara för att den har ett ytte pytte mini märke på sig någonstanns. Då köper man hellre en likadan t-shirt till samma kvalite för 100kr på H&M.Det är oftast inte samma kvalite, men jag förstår vart du vill komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Den största anledningen till att folk är i mot märkeskläder skulle jag tro är priserna, de kostar flera hundra och ingen har råd med det. Vem har råd med en kritvit T-shirt för 900 kr bara för att den har ett ytte pytte mini märke på sig någonstanns. Då köper man hellre en likadan t-shirt till samma kvalite för 100kr på H&M.Det är oftast inte samma kvalite, men jag förstår vart du vill komma. Hur viktigt är det med kvalité på en t-shirt? Jag hinner växa ur mina HM t-shirtar innan de blir utslitna eller går sönder. Det är tillräckligt för mig. Dessutom är det inte så stor skillnad som märkena lurar dig att tro. Märken är snarare en försäkring på att det är bra kvalité än ett bevis för att det är bättre än andra kläder, men många kläder som inte är märkeskläder är lika bra, det är bara det att de är svårare att känna igen eftersom märket inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) Sedan så kan det ju vara käckt att veta att dyra märkeskläder mer sällan är tillverkade av barnarbetare, vilket märken som puma, nike och adidas ofta är. Om någon nu skulle vara intresserad av att inte stödja barnarbete. Redigerat 27 November 2007 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 vomiteye Har BARA fina grejer me klass hatar allt annat.. skulle aldrig kunna sätta på mig en äcklig ful billig gammal tröja köpt för 100 spänn på team sportia... Ni som inte har råd, de är absolut inget fel me de men klaga inte på dom me lite stil och klass jag kräks pa dina 1000kr tröjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Jag tycker märkes kläder är så onödigt för det är inte bättre kvalitet och det är dubbelt så dyra(minst!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) Jag har väl för det mesta märkes-kläder har dock inte Dolce & Gabana och dylikt. Redigerat 9 Januari 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Brukar vara blandat för mig men jag säger bara att vad man än har för kläder,så har man alltid likadan personligthet.Man ska inte spela cool bara för att man har märkeskläder.Man ska vara sig själv vad man än har för kläder.Vissa är coola och retas för att vissa har märkeskläder och vissa inte.Jag kan gå ut i trasor men ändå vara som dom som har märkeskläder.Fast som nån sa så är dom dyrare kläderna i tillverkade av barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lacoste Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Köper bara mäsrkes kläder. Hatar allt annat Samma här =O Varför vet jag inte har bara varit klädfixerad sedan 8 års åldern ungefär... jag också. Man får mer självförtroende. typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.