Nisse08 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 fråga vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 En fråga om LAN. DET STÅR ATT OM MAN KÖR LAN SÅ KAN MAN PÅ VISSA SPEL SÅ KAN MAN SPELA 16ST!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 men spelen är gjorda för 4 st! det går inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 men spelen är gjorda för 4 st! det går inte! man kan spela 16st på en online spel till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 i finland såg jag en bredbandsadapter för 30€ (ungefär 300kr) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 köp en då kan man ladda ner spel till sitt GC . det ska ja göra så jag kan ta alla spel som finns utan att slösa en krona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (redigerat) i MK:DD intsructionsboken visas det att man kan koppla i 8 gamecubes med en spelare på varje eller 2 gamecubes med fyra Spelare på varje. Redigerat 4 April 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabi Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 1080 avalanche kan man spela online med. men jag tror nintendo inte kommer att göra många online spel istället satsar dom med att koppla sin advance till cuben för att låsa upp extra hemligheter osv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag skulle gärna köpt en om jag hade sett den,finns knappt i affärer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg