Putte Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 (redigerat) Det skulle ju vart fett skoj! :rolleyes: Med ssbm altså Redigerat 2 Mars 2004 av Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Nej,det gör det itne. onödigt! men nästan alla spel skulle va fett skoj att spela online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Kan man spela spel LAN? Vad behöver man då? Funderar att önska mig en bredbands adapter när jag fyller år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Man behöver bara en bredbandsadapter och bredband(till datorn).Sen kopplar man ihop bredbandsadaptern med datorn (tror jag).Det står säkert hur i instruktionsboken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Men kan man spela LAN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag vill också veta hur man spelar LAN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det är väl ändå onödigt att köra LAN. Man kan ändå bara köra 1-4 pers (eller mindre) och desutom kan man lika gärna kopplain fler kontroller istället. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Det är väl ändå onödigt att köra LAN. Man kan ändå bara köra 1-4 pers (eller mindre) och desutom kan man lika gärna kopplain fler kontroller istället. :o Så man kan ha fler än fyra kontroller i en Game Cube, isåfall hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Nej, jag menar inte så, jag menar om man bara har två kontroller kanman ju lika gärna koppla in två till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jaja, men jag o mina kompisar tycker att det skulle va kul att spela LAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jaja, men jag o mina kompisar tycker att det skulle va kul att spela LAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Du skrev samma sak två gånger, ville bara påpeka det, desutom vad är det för skilnad att spela LAN och spela vanligt???!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg