ajar Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 http://www.fuska.se/forum/Xboxen_Har_Goutt...gen-t90077.html Jag tycker inte att det avr nödvändigt att låsa denna tråd bara för att en medlem postade svordomar i den. Sånt här är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 det tycker inte jag, det förekom kränkande ord i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) Snälla, hur seriös på en skala var det där inlägget, passar det till ett forum när det finns barn under 10 år? Ser inget fel med att låsa den tråden. Redigerat 1 Juli 2007 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 (redigerat) Det var inte seriöst, men han behövde hjälp och då tycker inte jag att man låser tråden. Annat hade det varit om den handlade om något onödigt. Redigerat 1 Juli 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Vad vill du ha sagt med det då, Ripto? Spelar det någon roll? Det var en enda tråd. Om du bryr dig så mycket är du ganska lättstörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Och Boffaroffe har faktiskt rätt, det finns personer under 10 på det här forumet, inte så trevligt för dem, (eller för deras föreldrar,) att läsa att en person som skriver könsord och liknande. Men Ripto hade också rätt, att låsa tråden var onödigt, du kunde ju bara tagit bort hans "ord" som inte var lämpliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2007 Först och främst anser jag det onödigt att låsa tråden eftersom den faktiskt berörde ngt som personen i fråga ville ha hjälp med. Jag anser att man borde först ha informerat personen i fråga om att de ordval han/hon använde var fel och att de måste ändras om personen i fråga inte gör det så får en moderator redigera tråden från svordomar. 10 år och neråt brukar vara de som är experter på fula svordomar. Det har man fått uppleva mer än en gång. Och de lär sig många av dessa svordomar hemmifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Vad vill du ha sagt med det då, Ripto? Spelar det någon roll? Det var en enda tråd. Om du bryr dig så mycket är du ganska lättstörd. Du borde läsa tråden innan du börjar babbla, grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Moderatorerna bestämmer här, vi bestämmer vad som gills som onödigt, inte medlemmarna. Boffaroffe gjorde det han ansåg rätt, bara att acceptera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 (redigerat) Först och främst anser jag det onödigt att låsa tråden eftersom den faktiskt berörde ngt som personen i fråga ville ha hjälp med. Jag anser att man borde först ha informerat personen i fråga om att de ordval han/hon använde var fel och att de måste ändras om personen i fråga inte gör det så får en moderator redigera tråden från svordomar. 10 år och neråt brukar vara de som är experter på fula svordomar. Det har man fått uppleva mer än en gång. Och de lär sig många av dessa svordomar hemmifrån. håller med dig :) jag kunde hur mycket svärord som helst vid 10 års åldern och allt från tv och brorsan :) Redigerat 3 Juli 2007 av Spawn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Vad kunde han fått hjälp med? Xboxen funkade inte, och i stort sätt den enda lösningen är att skicka den på lagning, som han visste. Sen på en skala 1-10, hur seriöst va inlägget, och vad kan han då hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Det var rätt iochmed att första inlägget var fullt av svordomar det är bara för honom att göra en ny tråd utan svordomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.