BLITZFREEDOME Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 gears of war,pimp my ride,oblivion, amped 3 och saints row!!! E Pimp my ride kul??? Är det inte så att man har använt alla grejorna som man kan ha efter en månad sen tröttnar man??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Assassin's Creed Call of Duty 2 Call of Duty 3 Call of Duty 4: Modern Warfare Mass Effect Oblivion Oblivion Game of the Year Edition Orange Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Nu också Bioshock och Halo 3, eller ja, köpte för ett tag sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Nu är det Halo 3 och Blue Dragon som köpts senast. Blue Dragon är definitivt värt pengarna. Mer än 80 timmar tar det att skaffa alla jäfla achievements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LinkeyX2 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 ok vilka spel skulle ni rekomendera ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Jag har Assassins Creed - jävligt bra spel men kunde vara så mycket bättre som rpg COD 3 - bra men WWII börjar bli tröttsamt Mass effect- WOOOW Elder scrolls IV - roligt men har gjort allt nu :S GH 2- äger men ROck band kommer rocka sönder universum ;) Halo 3- skön multyplayer och slutet på storyn GoW- kul co-op men urusel mp (enligt mig) The Darkness- bra SP men laggig MP säkert fler men jag har sålt en del:P - tips, kolla www.gamespot.com www.gametrailers.com www.ign.com www.fz.se OSV... recensioner är inte allt men om flera recensioner ligger högt/lågt på samma spel så ligger de nog något i det med;) och till natchp- varför har du två versioner av oblivion? :o eller har du inte XBL så du kunde ladda ner shivering isles osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Jag fick mitt i dag och jag har Viva Pinata ,Forza 2 och Tony hawnk´s proving ground Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) jag har: GTA 4 viva pinata viva pinata party animals(ska byta in) viva pinata troubel in paradise simpsons the game GOW 2 fifa street 3 NHL 09 sonic unleashed kungfu panda sranglehold forza 2 PGR 3 PGR 4 need for speed:undercover halo 3 banjo kazooie-nuts & bolts(svenska :lol: ) kameo mercenaries 2:world in flames CoD:World at war star wars: the force unleashed burnout paradise (ultimate box) pure dirt battle field:bad company need for speed:carebon need for speed:pro street juced 2 saints row saints row 2 Left 4 dead GTA IV:TLAD The god father 2 Redigerat 24 Maj 2009 av Niko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Assassin's Creed Call of Duty 4 Dead Rising Devil May Cry 4 Far Cry 2 Forza 2 GTA IV Hitman: Blood Money Tony Hawk's Proving Ground Viva Pinata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jag orkar inte säga alla men det är ungefär 23 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 GTA IV FIFA 09 Gears Of War 2 FlatOut Ultimate Carnage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 De jag orkar komma ihåg just nu: Mass Effect Bioshock Assassin's Creed GTA IV TES IV: Oblivion Saint's Row Lost Planet Kane and Lynch: Dead Men Fable 2 Prey F.E.A.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.