JePPe9 Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 945 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 4045, har maxat The Elder Scrolls IV - Oblivion skit enkelt :) Behöver bara 1 achievment till sen har jag maxat CoD 4 ska bara klara flygplans banan på Veteran som är i princip omöjlig, speciellt nu när jag bara kört Guitar Hero och WoW så nu spelar jag på Hardened... Hur fan kan ni ha så många spel?!? typ som X360 han har ju mer än 40k GS fyfan va spel, bränt lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 4045, har maxat The Elder Scrolls IV - Oblivion skit enkelt :) Behöver bara 1 achievment till sen har jag maxat CoD 4 ska bara klara flygplans banan på Veteran som är i princip omöjlig, speciellt nu när jag bara kört Guitar Hero och WoW så nu spelar jag på Hardened... Hur fan kan ni ha så många spel?!? typ som X360 han har ju mer än 40k GS fyfan va spel, bränt lr? Det finns nåt i världen som kallas KÖPA OnT: 1025 och kommer få mycket mer när jag får Halo 3 ODST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 4045, har maxat The Elder Scrolls IV - Oblivion skit enkelt :) Behöver bara 1 achievment till sen har jag maxat CoD 4 ska bara klara flygplans banan på Veteran som är i princip omöjlig, speciellt nu när jag bara kört Guitar Hero och WoW så nu spelar jag på Hardened... Hur fan kan ni ha så många spel?!? typ som X360 han har ju mer än 40k GS fyfan va spel, bränt lr? Det finns nåt i världen som kallas KÖPA OnT: 1025 och kommer få mycket mer när jag får Halo 3 ODST. Jag har 65000+, och jag har då aldrig bränt nåt spel. :/ Fast sen använder jag också i princip alla pengar jag förvärvar till att driva mitt spelintresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 8295 efter att jag klarade Halo 3 på Legendary. Lite sent kanske? :o Fick det gjort iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaIIofduty Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 8295 efter att jag klarade Halo 3 på Legendary. Lite sent kanske? :o Fick det gjort iallafall.Det är aldrig försent att klara något spel... Vänta 5 år och klara Borderlands.. inget fel med det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 8295 efter att jag klarade Halo 3 på Legendary. Lite sent kanske? :o Fick det gjort iallafall.Det är aldrig försent att klara något spel... Vänta 5 år och klara Borderlands.. inget fel med det :) Vavava? Har du väntat 5 år med att klara Borderlands så lär du ju vara nån jävla framtidsmänniska, då spelet kom ut förra året ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Hur fan kan ni ha så många spel?!? typ som X360 han har ju mer än 40k GS fyfan va spel, bränt lr? 42 075 G. :) Har inte bränt nån av mina spel. Har ca 30+ spel just nu hemma. Fast sen använder jag också i princip alla pengar jag förvärvartill att driva mitt spelintresse. Gjorde jag först men inte längre. Sparar pengar för att köpa lite andra saker.Tex ska jag köpa en 32" LCD tv Full HD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Fast sen använder jag också i princip alla pengar jag förvärvar till att driva mitt spelintresse. Gjorde jag först men inte längre. Sparar pengar för att köpa lite andra saker.Tex ska jag köpa en 32" LCD tv Full HD. Till spelen då lr? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Fast sen använder jag också i princip alla pengar jag förvärvar till att driva mitt spelintresse. Gjorde jag först men inte längre. Sparar pengar för att köpa lite andra saker. Tex ska jag köpa en 32" LCD tv Full HD. Till spelen då lr? xD Haha klockren! XD 22 751 G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Orsaken till att vissa har så många spel är för att de haft sitt 360 länge, och även om det bara är ett spel var tredje månaden så blir det en hel del i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 12 035 nu :) På mitt nya Elite! yay! Fick med Pure, Lego Batman, Forza Motorsport 3 och Mass Effect 2 så lite GS borde jag väl få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.