lövet_91 Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 men iaf för att lira cod 2 behöver 1,4 Ghz 512 Mb RAM och geforce 4. Inte svårt att hitta en laptop som pallar det alltså. man kanske inte kan lira i högsta grafikinställningarna men det tror jag inte att laptop-gamers förväntar sig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Minimum Requirements 1, 4 GHz Prozessor (Celeron / Duron) 512 MB RAM ATi Radeon 9200 / GeForce 4 Optimum Requirements 2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4) 1 GB RAM ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900 Kolla alltid på recommended. Och ja, det blir inte billigt med sådana grafikkort i en laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 nene men som jag sa man får inte ha för höga förhoppningar om grafik-inställningarna, men det ska ju gå att spela (antar jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Jag har en snabb fråga om bärbara datorer, hur mycket kostar en som duger till att surfa & som man kan se på film med och har runt 30gb hårddisk? OS spelar ingen roll bara det är windows Redigerat 15 Juli 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Ni har visst inte lyssnat: MAN KAN INTE SPELA CALL OF DUTY 2 MED WINDOWS VISTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Jag har en snabb fråga om bärbara datorer, hur mycket kostar en som duger till att surfa & som man kan se på film med och har runt 30gb hårddisk? OS spelar ingen roll bara det är windows HP Compaq nx6310.. Rätt billig , 30 gb hdd och den klarar lite iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 Ni har visst inte lyssnat: MAN KAN INTE SPELA CALL OF DUTY 2 MED WINDOWS VISTA. vart har du fått det ifrån, klart man kan spela cod 2 på vista, vet flera perosne som gör det och utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GarrysModet Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Det är Lååååååååååååååååååååååååååång tråkit att spela på en bärbar dator :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Det är Lååååååååååååååååååååååååååång tråkit att spela på en bärbar dator :blink: det är väl itne så stor skillnad, bara mindre skärm och man kan ha en usb-mus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 30 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2007 Nacho: Men man måste jue inte ha vista >.< palla köra vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 hmm, tack för alla svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.