drakkillen Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 zelda the oricaina of time har varmat det 3-4 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 The legend of Zelda phantom hourglass har klarat ut det. sista bossen är ganska lätt. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante1337 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 The Legend of Zelda Wind Waker och Minish cap ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 OOT, TP, MM, WW typ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 link awaking xd minish cap phantom hourglass link awaking xd är till datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Det enda jag har just nu är Ocarina of Time på Nintendo 64. Jag hade Twilight Princess, Wind Waker, Majoras Mask, The Legend of Zelda och The Adventure of Link eller nåt sånt men jag sålde alla mina Gamecube spel. Kanske skaffar Twilight Princess till Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 Jag ägde Wind Waker och Twilight Princess till Gamecube förr. Nu äger jag bara Links Awakening tilll Game Boy. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 jag har första zelda, zelda 2 links adventure, ocarina of time, majoras mask, twilight princess, a link to the past, oracle of time och oracle of season, four swords, wind waker, och phantom hourglass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anpe001 Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 jag har bara the legend of zelda phatom hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 ocarina of time majoras mask zelda minish cap twilight princes windwaker zelda oracel of season zelda oracel of age phantom hour glas zelda2 links adventure the legend of zelda 4sword ska köpa the legend of zelda spirit tracks senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Link to the past <3 :-) Minish Cap Twilight Princess och Windwaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Zelda Ocarina of Time, Zelda Majoras Mask. Spelat andra Zelda spel också, men det är de jag har och tycker för i huvudtaget att de är en av de bästa zelda spelen genom tiderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg