ImbazFuhrer Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 vilket är erat svåraste spel egentligen :huh: ? mitt är nått som kallas black as svårt :(
Northwest Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Skrivet 5 Juli 2007 krigs spel med first shoter lr vad det heter när man ser vapnet fram för sig,det går ju inte att sikta med spakarna,rycker till baka hela tiden.nej såna spela ska man spela på datorn.
JonteFire2 Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 Jag tycker JUMANJI är ganska svårt men det är väl för att jag e nybörjare antar jag
xantanos Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Skrivet 6 Juli 2007 nej, fps spel är lätta till konsollspel om man är pricksäker, fast tps spel är lättare att vara träffsäker, men det svåraste spelet jag har nog socom 2, det är nog det enda konsollspelet jag inte klarat ut på mindre än en vecka. men i och för sig är svårhetsgrad på spel relativt till den som spelar.
Hajen Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Skrivet 8 Juli 2007 nej, fps spel är lätta till konsollspel om man är pricksäker, fast tps spel är lättare att vara träffsäker, men det svåraste spelet jag har nog socom 2, det är nog det enda konsollspelet jag inte klarat ut på mindre än en vecka. men i och för sig är svårhetsgrad på spel relativt till den som spelar. mmm SOCOM 2 är klurigt.
Rekommendera inlägg